tisdag 28 april 2009


Kolla in mina nya papper från Panduro, är de inte helt underbara, det här är bara några av dem men vi kunde inte undgå att köpa dem jag och "Anna" när vi var i Karlstad sist. Vi delade på förpackningen så det blev inte så farligt dyrt heller.

Igår försökte jag betala alla räkningar när jag kom hem och det var inte det lättaste, datorn krånglade igen! Men nu har nog modemet gjort sitt så det var därför, så jag kunde inte sitta så vidare värst länge.. Jag bänkade mig framför tv:n i stället och sen gick jag och la mig.

Idag blir det inte heller så mycket mer.. Slutar sent tre dagar på raken nu så det är inte så mycket tid när jag kommer hem.. Ska åka till mamma och pappa och bada efter jag gjort min bloggrunda och sen blir det nog natta efter det tror jag.


***


Kram

3 kommentarer:

Annyt sa...

Skönt att internet funkar igen o så gott det låter med ett bad...tror nog att jag får ta ett jag med om en stund!
Påbörjade boken "Män som hatar.." men slutade nånstans mitt i.. Filmen däremot vill jag gärna se!
Tack för dina söta ord hos mig..alltid!!
Kram// Anna

Pssst, ser fram emot att få se alster med papprena ;-)

♥ Pia... sa...

Hallo där..inte badar du väl i sjön??..nää du menar badkaret va:) läckra papper..jag får väl säga att det är DU och ANNAS stil...ha de kram..PIA

Karin sa...

Härliga papper...alltid lika kul med nya, fräscha papper!