måndag 20 april 2009



Ni måste kolla in det här! Vilket håll snurrar hon åt för er? Jag kunde se åt båda hållen men det var svårt när det gick för länge åt ett håll.. Häftigt! (Tack Kicki för tipset)

Ja ja, nog om det.. Igår var jag på kören och repade. Vi höll på i tre timmar denna gången och ändå sa det bara svisch, så var det över.. Efter det blev det dop i Älgå kyrka, Felicia som döptes. Hon tyckte inte det var så himla roligt precis, men prästen ändrade lite i programmet så det gick allt bra. Så himla fint med dop tycker jag!

Idag var svärmor och Robin här när jag kom hem, de hade varit här och fikat med sambon.. Sen var det dags för en kvälls promenad med Kicki, lite små kallt, men väldigt härligt.




Är det någon gång på året som jag vill stanna tiden så är det på våren.. Vilken underbar tid vi har framför oss nu!


***

Kram

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Mysigt med dop, och på våren, när allt är så vackert :O)
Ha en fin dag!

♥ Pia... sa...

Hallo hallo..den varla häftig du:)..härligt med våren..men visst är det kallt??..fryser nästan...mysigt med dop oxå..ha de gött..kram..PIA