torsdag 30 april 2009


Det var det där med vårtecken.... Tyvärr är inte alla lika ljuvliga! Jag tycker o myror så länge de är ute, men inne.... Där ska de inte vara!!

Igår jobbade jag till 18,30 och när jag kom hem gjorde jag minsta möjliga! Jag var super sleten och somnade i soffan runt nio snåret.. Pga det så vaknade jag tre i morse/natt och kunde inte somna om.. Vid fem snåret somnade jag äntligen, men jag skulle upp och öppna halv sju, så klockan tjugo i sex ringde klockan... I efterhand hade det nog varit bäst om jag inte somnat om..

Idag gick jag och strosade runt lite på stan innan jag åkte hem... Köpte lite små pryttlar och bara gick omkring och myste! Mycket folk, värme i luften och en mycket härlig stämning!
Nu ska jag snart börja vika lite papper som jag ska ha till festprogrammen i Stockholm, 75 styckna ville de ha, så det blir några jag ska vika..


***

Kram

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Håller definitivt med dig om att myrorna ska hålla sig utomhus!
Låter spännande med dina vikningar av papper, får man se bild på slutresultatet sen :O)

Annyt sa...

UUuhhh...myror ÄR läskiga!!