lördag 18 april 2009

Igår när jag kom hem gick jag och Kicki ut och gick en em/kvälls promenad i det härliga vädret. Efter det var det dags att ta helgen och jag och sambon hade en mysig hemmakväll med tacos och filmer. Fritt vilt och sexdrive hette filmerna och den första var en norsk thriller som jag tyckte var jättebra! Den andra var en komedi och så länge jag såg den var den också bra, somnade såklart så jag såg inte färdigt hela..


Idag var det dags att få användning av kortet jag gjorde igår, vi var nämligen på födelsedagskalas. Mitt gudbarn Elin som blev ett år, eller ja, hon fyller i morgon men som tur var tog de kalaset idag. I morgon ska vi nämligen på dop så det hade krockat i såfall.. Av oss fick hon en utegunga och en ja, vad ska man kalla det.. En sak att ha på väggen som hon kunde hänga saker fast på, med hjälp av klädnypor..

Sen bjöd de på våfflor och efter det på tårta. Mums!!


Under eftermiddagen har jag bara suttit framför datorn, kollat lite på webtv- de tv program jag missat under veckan och snart blir det väl mer tv antar jag, Robinson ikväll!
***
Kram

Inga kommentarer: