måndag 17 augusti 2009


Igår tog jag det mest lugnt hela dagen, små plockade lite med att samla ihop mer saker till loppis lådorna som blev tomma i helgen. Pysslade lite och packade massa pysselsaker för idag.. Vi skulle ha pysselkväll på jobbet. Kollade tv, läste, ja ni vet.. En alldeles lagom dag.

Inatt vaknande jag klockan 02:00 och låg vaken till 06:00, 06:40 ringde klockan och det var dags att gå upp.. Trodde aldrig jag skulle klara av att jobba, men det har gått över förväntan! Efter jobbet hade vi pysselkväll på jobbet och jag gjorde tre kort, de ni ser på bilden.. Skulle göra en layout också men jag hade glömt hälften av det som skulle vara på hemma så jag fick packa ner den igen... Vad då typiskt mig??
Vi höll på ända tills kvart i åtta så jag har precis kommit hem.. Tiden går fort när man har roligt! Måste erkänna att jag är super trött just nu så nu ska jag göra mig i ordning för kvällen och sova, förhoppningsvis hela natten!


***

Kram

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Hoppas du fick sova gott :O)

Karin sa...

Härligt med pysselkväll på jobbet. Fin layout du gjort om din farmor och att du skrivit dold journaling.

Morfen sa...

Vilka söta kort!! :)
Jobbigt det där när man inte kan sova.. man blir så seg. Kramis!