torsdag 13 augusti 2009


Här är ett beställningskort till ett bröllop som äger rum i september.. Vet inte alls vilka det är och det gör det extra klurigt att få ihop det. Men sms:ade Sofia idag och hon sa att det ar ok och då får jag tro på det!

Igår åkte jag hem till Anna, Håkan, Olof och Gustav efter jobbet. Det var så kul att träffa dem igen! Gustav blir så stor, han växer så det knakar.. Ser så himla mysigt ut att ha en liten och tänk.. Snart kan det vara vår tur! :) Anna bakade en äppelkaka menas jag var där och den ar superduper god! Var längesen jag åt äppelkaka nu så det får jag göra någon dag!
När jag kom hem var det kvällen för mig.. Gjorde i ordning allt inför jobbet och sen la jag mig och läste...

I dag slutade jag tidigt så när jag kom hem hade sambon inte hunnit åka till jobbet än.. Roligt att se honom vaken :) Jag gjorde klart bröllopskortet och sen gjorde jag även en scrapsida, så idag har jag varit i pysseltagen.. Under helgen som kommer är det hamnfesten här i arvika och idag har jag beslutat mig för att inte gå... Supertråkigt, men det kommer flera.. Jag har ju heller inte missat någon sen det började så de klarar sig nog utan mig iår.. :) Kände att det varit så himla mycket under veckan som gått, med huvudärk och magont.. Jag är super trött och pengarna börjar sina i plånboken efter semestern, dessutom är det en loppis här i Perserud på lördag så jag kan tänka mig att för mig så räcker det med att vara med på den..


***


Kram

3 kommentarer:

SusanneSj sa...

Jättefint kort = )

♥ Pia... sa...

hej fint kort...åå är du med på den loppisen åååååååå...kanske tittar in:)..kram..Pia..du festen klarer sej både utta dej och mej..

Pillargontanten sa...

Hehe, loppis före hamnfestival, vilken generation tillhör man då?
Frågar du mina ungar, 14, 17 och 19, så är man nördig :O)
Kram på dig, och jag tucker du gör helt rätt i som går på loppis ist, blir helt säkert billigare än hamnfestivalen :O)