fredag 21 augusti 2009


Här är en lo som jag gjorde i somras. Kortet är från förra året när familjen Allvin var här på besök..

Igår hade jag en lugn eftermiddag här hemma.. Kollade på tv och bara slappade hela långa kvällen.. Känns så himla konstigt att inte göra någonting alls när jag kommer hem men det är nödvändigt och då är det såklart värt det!
Hyresvärden var här med några killar, under tiden jag och sambon var på jobbet, och nu ska vi få ett nytt badrum! De ska börja redan till veckan och det ska bli så spännande! Hyresvärden och Lena tyckte inte vi kunde ha det så här längre när vi har en liten i magen som tittar ut om några månader. Vi har en väldigt liten varmvatten beredare så när jag ska duscha så sköljer jag av mig, stänger av vattnet, tvålar in mig, sköljer av mig, stänger av vattnet, balsamerar håret, sköljer ur och sen är varmvattnet slut.. Inte för att det spelar mig någon som helst roll, men som de sa så behövs det mer varmvatten när vi har en bebis och det har de rätt i!

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket efter jobbet.. Handlat och suttit vid datorn och kollat in alla spännande bloggar jag följer.. Borde verkligen uppdatera min lista här bredvid men det blir ju aldrig för mig.. Borde jag ju få tid till nu när jag ändå måste vila på eftermiddagarna, eller vad tycker ni? ;)


***


Kram

1 kommentar:

Morfen sa...

Vad skönt med en hyresvärd som tar tag i detta nu _innan_ ni får bebis. Klart att ni behöver en större varmvattenberedare om det knappt räcker att duscha. Vilken jättesöt layout du har gjort och så fina foton också. Du har väl inte missat forumet Svensk Scrapbooking? www.svenskscrapbooking.se Tänkte för inspiration och så när du sitter och surfar. Kramis!