söndag 23 augusti 2009


En layout som jag skickade in efter Annyts skiss hos skaparlusten. Tror jag ska göra en lo till efter denna skiss för jag gillar den så himla mycket!

Igår tog jag och mamma oss en tur till Eda och gick på en antik och samlarmässa.. Den var inte så stor detta året som den brukar vara, men så är det ibland. Fann en jättefin tomte vid det första bordet vi stannade vid men jag vill alltid kolla överallt först innan jag bestämmer mig för att köpa något.. När vi kom tillbaka lite senare så hade hon såklart sålt dem så det blidde ingen tomte för mig.. :( Ja ja det var väl inte meningen...
Efter det åkte vi vidare till Hem t gårn och kollade en bra stund. Mamma hade aldrig varit där så det var verkligen på tiden! Så himla mycket fint men jag orkade hålla i pengarna även där.
Sen var det dags att åka hem igen och baka en kladdkaka :) Hade nämligen lovat att fixa efterrätten till kvällens middag som ägde rum hos familjen Björkholtz. (Denna gången blev den äntligen bra- tur.) Vi blev bjudna på grillat och potatisgratäng och hade det jättetrevligt. Mikael hade gjort i ordning en bana med olika aktiviteter på gräsmattan.. Det mesta handlade om fiske så killarna hade ju en klar fördel, men Mikael gav mig och Kristin fördel i poäng istället så det gick jämt upp.

Idag har vi haft besök av några från England. Garys barn- Lauren och Charley, Jamie som också var släkt med Gary och Robbie en kompis till Jamie. Linda, Gary och Cameron var såklart också med och vi fikade och pratade. Det första Cameron frågade var:
-Vart är bebisen?
-I magen, svarade jag.
Då la han sig och lyssnade med örat mot magen.. Han är så goo!! :) Han är helt säker på att det är en tjej och om man försöker förklara att det kan vara en kille så svarar han med bestämd röst att det ÄR en tjej.. :)


***

Kram

6 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Har inte heller varit hos hem till gården:(
Får nog ta mig en tur dit snart :O)
Ha det gott, och det kan ju va rätt, en tjej alltså :O)

Morfen sa...

Vilken fin layout du har gjort! :)

SusanneSj sa...

Så stilren o snygg.

E sa...

Snygg!

Morfen sa...

Åh vad roligt att du inspirerades av min snöbus-layout! Ska bli spännande att se om du skapar ngt efter den. Kram!!

Anonym sa...

Hej :-)
Jag vet faktiskt inte, men Harnesk är ett släktnamn, dom flesta kommer från Jokkmokk, lule och piteå! Tack för din kommentar!
// Mvh Carola