onsdag 19 augusti 2009


Igår hade jag en riktigt tråkig eftermiddag igen.. Stackars mig.. ;) Blir så nu när jag slutar tidigt och inte kan göra så mycket när jag kommer hem förutom att vila.. inte riktigt jag och det tar nog sin tid innan jag kommer in i detta. Tillslut satte jag mig i alla fall och pysslade och då fick jag ihop sidan som jag skulle göra färdigt i måndags. Kollade lite på VM också såklart, det kan jag inte riktigt missa även fast jag inte tittar på det konstant hela tiden.

Idag kom en kompis till sambon hit och hjälpte oss med veden.. Vi har haft denna inkörning på våra axlar en bra stund nu och idag blev vi äntligen färdiga! Jippiee!! Känns som flera ton har försvunnit från axlarna. Det har ju varit så svårt att få in den pga vädret och sen har ju inte jag kunnat hjälpt till så mycket heller.. Har gjort så mycket jag orkat men det blidde inte så mycket..
Men någonting var jag ju tvungen att göra till grabbarna och idag gjorde jag en kladdkaka med grädde till, det blev de glada för.. Den blev alldeles för torr denna gången men nästa gång.. Då *****r.. Förra gången jag gjorde den rann den och idag blev den för torr.. Varför går det inte att få den precis lagom???
Har småstädat en del här hemma också- Välbehövligt kan jag lova. Å kollat på friidrott! Härligt med en massa sport på tv!


***


Kram

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

åhåååå den såg att alldeles för go ut du..blev hastigt sugen..jag som inte ska äta sånt..vecken tur att det är sovdax nu då:)..ha de gött..och söv sött..kram..Pia

Pillargontanten sa...

Kladdkaka, gillar jag, och vedeld.... men sport?
Huvudsaken är väl att den som tittar är intresserad, jag tittar inte :O)