söndag 2 augusti 2009


Här är Kristin och Elin på hennes dopdag.



Igår var jag ute och plockade två liter blåbär på förmiddagen tillsammans med pappa, dessutom gav han mig en av hans liter också.. :) Tur att man har föräldrar! Tänk vad mycket blåbär det finns nu, helt otroligt.
När jag kom hem gjorde jag minsta möjliga och på kvällen kollade jag och sambon på film..

Idag har jag också plockat blåbär men idag var det svärmor och sambon som var med i stället. Vi plockade en liter, för svärmor hade lite bråttom iväg, men den är lika värdefull som de andra!
På eftermiddagen började jag att släktforska, det var super spännande! Vi tog prova på i 20 dagar och jag fastnade såklart för det direkt!! Har inte kommit så himla långt men man måste ju börja någonstans och det har jag gjort!
Sen åkte jag till mamma och pappa och gjorde ett litet eget spa för mig själv.. Tycker det är så gött att skämma bort mig ibland och det tyckte jag passade idag när jag ska börja jobba i morgon!

Ha det!


***

Kram

3 kommentarer:

Geta sa...

Ha en bra dag på jobbet, det ska jag! Kram.

Pillargontanten sa...

Ja du, blåbär, jag tycker det är ganska tråkigt att plocka bär... men gott att äta, helst direkt i skogen :O)

E sa...

Gillar den här LOn. Så snygga färger, mönster o upplägg. Och blåbär, mums! Själv får jag panik av alla kryp när jag är i blåbärsskogen så det blir inte nåt plock för min del, då är det som sagt bra med föräldrar som plockar:)
Ha en bra dag!
Kram