tisdag 3 mars 2009


Tänk att något som är vitt och mjukt även kan vara något som är direkt livsfarligt!!
Ramlade inte en enda gång när jag åkte slalom men när jag väl kommer hem och är ute och går, då händer det två gånger på en och samma dag! Suck..
Först skulle jag gå ut ur bilen och gå in på sjukhuset, helt plötsligt försvann det ena benet under mig och jag satte mig på knä. En farbror kom förbi och sa: Akta dig så du inte bryter benen!
- Då är jag i alla fall på rätt ställe, svarade jag :) Det gick ändå bra, jag hade inte ont någonstans.

Sen skulle jag och Kicki ut och gå.. Kom ungefär 100 meter och då försvann båda benen under mig! Slog i ryggen och huvudet något så vedervärdigt.. Var ganska mör igår kväll, men kände mig ganska ok ändå..
Idag däremot... Jag tog mig knappt ur sängen i morse för jag hade så ont i ryggen och ju mer dagen gick, ju mer huvudvärk fick jag. Tillslut stod jag inte ut så jag fick åka hem... Måste ha fått en lätt hjärnskakning eller nått..

Typiskt mig..


***


Kram

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Men lelle du...det var inte bra..två gånger oxå:)..Vila vila nu då..kram..PIA

Anonym sa...

Oj kanske bättre du har skidorna på för jämnan:) Tomas bröt foten på sjukhuset för ett par år sen, det var praktiskt, de bara körde in honom i en rullstol:)
Var rädd om lilla skallen och krya på dig gumman!