söndag 29 mars 2009

Igår var vi på tre års kalas hos mitt syskonbarn, tänk att han redan är tre år!! Vi blev bjudna på goda smörgåsar och en tårta som var som en bil- jättegod såklart!

Vi kom hem ganska sent och då var det bara för mig att prissätta varorna jag skulle ha med idag.
(I mörkret- earth hour) :)
Idag har jag nämligen varit på min allra första loppis! Jag har sålt alltså! Jättekul var det och massor av folk kom det, så dagen kunde inte bli bättre. Somliga av mina saker fick nya hem och lika glad för det är jag :) Tänk vad mycket man samlar på sig genom åren....

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Va kul, att sälja på loppis alltså!
Blev du rik :O)

Ha en trevlig kväll!

♥ Pia... sa...

Aha var du försäljerska ...var då ..det har jag missat...var anna oxå med eller?....säger som lotta..blev du rik...hihi..Pia..

Sara sa...

Ha ha! nja, rik kan jag nog tyvärr inte säga att jag blev men jag fick så det täckte vad jag la ut under dagen i alla fall!
Nej, Anna var inte med, det var jag och mamma som var i Åmotsfors..