fredag 27 mars 2009


Hå hå ja ja, hå hå ja ja, hör vad det blåser i träna idag.. Det vaknade i alla fall jag av i morse! Vissa stunder tar det tag i hela huset.

Veckan har bara flugit fram! Jag har haft fler "sena" dagar på jobbet, varit på stan och hunnit träffa några kompisar. Sen har det ju varit hockey på tv:n och det har jag inte missat!
I går slutade jag tidigt (14.30) och gick på stan för jag väntade på att kören skulle börja. Inte för att jag skulle vara med, jag låter fortfarande som en kråka, men jag kände att jag var tvungen att visa mig där.. Har ju inte varit med de två första gångerna för huvudet och förra veckan var det inget. När vi väl kom dit jag och "Anna" då var körledaren sjuk!!! Så det blev inget i allafall.. Men vi åkte och fikade på järnvägscafeet i stället och det var minst lika kul!



Så här såg min frukost ut idag innan jag åt upp den.. Te, grape och två muffins... Vi hade inte så mycket mer hemma och lika nöjd är jag för det! Det var en jättegod frukost, dock inte så nyttig kanske, men va gör väl det...


***

Kram

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Men Sara då vilken frukost!! ajajaj..men den såg goo ut...vad tråkigt att det inte blev nått sjunga av...men nästa tordag då...snöö det snöööar än..men nu räcker det.....en skön helg önskar jag dej ändå:)...kram..PIA

Pillargontanten sa...

Du verkar då vara på G i alla fall! Och jag håller med Pia, vilken frukost?!
Men den var säkert god!