måndag 23 mars 2009

Första dagen på veckan och gissa vad... Jag har fått ont i halsen! Jag blir allt lite småtokig, för nu var det mycket på en gång! Jag är inte allra värst men efter en planeringsdag på jobbet så låter jag som en kråka... Ja ja nog om det...

Igår kom "Anna" hit och vi pysslade med lite skisser till kyrko-och festprogram som vi ska skicka till Stockholm. Vi blev ganska nöjda men det är svårt att komma in i deras "tänk" i början men på slutet av dagen lossnade det mer och mer för oss..
Under tiden när vi pysslade kom en kompis till sambon hem och de spelade xbox i flera timmar. Efter de åkt hem tog det inte lång tid förrän svärmor och svågern kom på besök. Sen åkte jag till mamma och pappa och hade mitt söndagsbad där, så denna helgen har vi verkligen umgåtts med våra nära och kära!! Härligt!!

Efter jobbet idag var jag och Kicki ute på en promenad i den härliga solen, det är så bra att vi bor så nära, för vi har oftast alltid tid med en promenad. Ibland när man har haft en mindre positiv dag och får komma ut och "spy" ur sig sin s**t dag, då blir kvällen så mycket bättre!

Har fått ihop en sida mellan alla besöken under helgen med ju! Här kommer den!



***


Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Hittade din blogg av en slump, vilken fin albumsida!!
Martha www.ahascrapbooking.se