lördag 21 mars 2009

Min sambo införskaffade en spikmatta till mig under veckan och gissa om jag blev glad! Mamma hade en som hon låg på när jag kom dit och hälsade på förra veckan, tänkte låna den och prova, och då hade sambon redan skickat efter en till mig! Provlåg den redan första kvällen och jag somnade, på rygg!!! Det gör jag aldrig kan jag lova!


Den ser inte så inbjudande ut men den ser värre ut än den är! Nu ska jag försöka använda den så mycket jag kan så jag vet om den funkar..

Igår hade vi bara det mysigt jag och sambon, han hade namnsdag så jag lagade mat och sen slö tittade vi på tv. Efter det blev det någon film som jag inte minns namnet på och sen somnade jag på soffan.... Som vanligt...

Idag kom verasvimsigavrld med familj hit och fikade. De har inte hälsat på oss i vårt "nya" hus så det var på tiden! :) Vi pratade en massa och sen var ju sambon "tvungen" att visa ett spel han har på xboxen.. Sen var de borta ur köket ända tills det var dags för de att åka hem.. :) .... som vanligt....
Snart börjar hockeyn och efter det kommer Marleen och Patrik hit och hälsar på, vi tänkte bjuda på hembakad pizza så vi får hoppas det går hem!


***

Kram

4 kommentarer:

Alex sa...

kikar tebax in hos dig! tack för kommentaren inne i min lilla vrå :-) vet du vad? jag tycker en spikmatta både låter o ser läskig ut! :-)

Pillargontanten sa...

Åh, en spikmatta, har jag ocså beställt, får den nog i eftermiddag :O)
Hoppas allt är bra med dig nu...

♥ Pia... sa...

Hmmmm det där med spikmattor..verkar sprida sej över bloggvärlden..:)..men du ärligt..inte kan det vara något vidare och ligga på spikar:)...hihi..ha de..kram..PIA

♥ Pia... sa...

Ja just det vera med flera var hos dej också:)..kul..får nog höra om det i morn:)..