måndag 9 mars 2009

Hittade en bild på Tussie som är så himla härlig!


Måndag

Då var det måndag igen och en ny vecka att se fram emot. :) Ringde verkstaden i morse och fick en läkartid tjugo i tio. Doktorn var inte så orolig för hjärnskakningen utan det jag känner kommer från nacken. (Tröttheten, huvudvärk, yrsel) Däremot tyckte han att jag absolut så snabbt som möjligt måste börja med sjukgymnastik så jag fick komma akut in till en sjukgymnast. Han gav mig en övning som jag ska göra varannan timme tre gånger. (Vilket är att jag ska vrida mitt huvud åt höger så långt jag kan.. Förstår ni hur stel jag är... :) )
Blev sjukskriven en vecka till.. Hoppas hoppas att allt blir bättre snabbt nu så jag kan börja jobba igen! Var och hälsade på jobbet idag och barnen var så glada att se mig.. Godingarna...

Nu ska jag göra min övning :)


***


Ha det!
Kram

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Va töligt, att det inte är bra än vill säga. Men det är väl inte att leka med:/
Gott ändå att du har datorn, och alla roliga bloggar att läsa, kanske några roliga projekt på gång, som inte kräver så mycket hjärgympa :O)
Ha en härlig måndagkväll!

♥ Pia... sa...

Men usch..vilken smäll du åkt på...men öva på du..kram..PIA

Anonym sa...

Ville mest tack för titten hos mig--nyfiken som man är!!
Hoppas att du kryar på dig snart, o ta det försiktigt..drullputta ;-)