torsdag 5 mars 2009

Himmel och pannkaka..
Blev värre i huvudet i tisdags så jag ringde till sjukvårdsrådgivningen och de tyckte jag skulle åka in till jourcentralen. Väl där bekräftades att jag fått en hjärnskakning och en rejäl smäll i ryggen. Tack vare att jag är så ung så trodde han inte att något av det är så allvarligt ändå... Men jag är verkligen mörbultad! Har svårt för att vara uppe någon längre stund, orkar inte se på tv eller sitta vi datorn för länge. Så jag undviker gärna en stor hjärnskakning..
Detta räcker för mig!



Så det händer inte något mycket om dagarna för mig.. Den här tavlan har jag sett på ett antal gånger redan under dagarna som gått så det får bli bilden för idag.. En tavla från Sri Lanka, med underbara färger och vackert motiv.

Förresten läs om det här... Och kolla in det här... Han klarade sig bättre än mig han!

***

Ha det bra!
Kram

Inga kommentarer: