onsdag 11 mars 2009

I dag var det dags för sjukgymnastik igen.. Tyckte jag har blivit mycket bättre, men han var inte lika optimistisk som jag.. Men känslan jag har inne i mig säger att det är bättre och den tror jag på!

Däremot händer det inte så mycket för mig om dagarna.. Var och hälsade på mormor idag efter jag varit hos sjukgymnasten och det var gôtt att kunna sitta där och inte ha bråttom för en gångs skull. Hon bjöd såklart på massor av bullar och kakor, hos mormor finns det alltid mer än sju sorters kakor... Och hon är 95 år... Hade jag hälften av hennes energi vore jag nöjd :)

Nu är det snart dags för hockey igen. Jippiee!


***


Ha det bra!
Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att du mår bättre..
Det är väl konstigt hur äldre människor ofta har 100 järn i elden..särskilt far/mor föräldrar!?
// Anna