fredag 13 mars 2009

I går hände det som vanligt inte något mycket för mig.. Men är klart bättre, så nu kan jag snart lägga denna historien till minnet.. Ska till sjukgymnasten igen på måndag och på tisdag ska jag allt börja jobba igen. Nacken tycker jag är jättebra nu, det känns när jag tar på den men jag kan kolla åt båda håll nu iaf. Ryggen är det som är kvar att jobba med, men jag tror allt att det går att jobba. Får undvika att lyfta barnen så går det allt bra!

Idag har jag äntligen gjort nått här hemma! Jag har omplanterat mina blommor, självklart tog jorden slut innan jag hann göra klart alla, men det var jämt gôtt.. Väldigt sliten nu.. Har hållt på i tre timmar! Jisses vilken tid det tar.
Bytte gardiner i sovrummet också när jag ändå höll på så nu är det ljust och härligt därinne igen..



Ikväll blir det let´s dance och jag ska lägga mig på soffan och bara njuta!


***


Ha en bra helg!
Kram

Inga kommentarer: