söndag 15 mars 2009

Igår myste jag mest hela dagen, gick omkring och smådolade lite med allt möjligt.. På kvällen bar det av till Anna och Håkan, där vi hade en myskväll. Vi åt tacos, kollade på melodifestivalen och pratade en massa om ditt och datt. Kvällen gick otroligt fort och helt plötsligt var klockan över ett och det var dags att åka hem!

Självklart vaknade jag klockan 07,00 och kunde inte somna om, det är helt otroligt! Bara att gå upp det, för ligga kvar och dra mig är inte min stil..
Började städa lite i pysselrummet, men som vanligt så kommer jag på att det är bra mycket roligare att göra något av allt material jag har, så det hela resulterade i en ny sida.





Gjorde idag efter en skiss på veckans skiss . Bilderna är från i somras när jag, mamma och mormor var i Borås.

***

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad skönt att du börjar bli bättre! Nu har du gjort så jag måste plantera om mina blommor ikväll:) Kram