lördag 7 mars 2009

Min vardag börjar bli väldigt långtråkig nu..
Kan iaf se mer på tv nu så dagarna går lite snabbare!
Idag har jag varit på antik och samlarmässan på parkhallen.
Blev väldigt trött och sleten men jag börjar orka mer och mer nu iaf...
Massor av fina saker men jag köpte mig ingenting, har ju varit på en del mässor
och jag tycker det blir mycket samma hela tiden.
Å då tänker jag: Jag tar det nästa gång...

När jag kom hem var det hockey på tv:n och i period pausen mellan andra och tredje perioden, ringde Kristin och undrade om de fick komma och kolla sista perioden.
Självklart!



Så vi fick fin främmat! Elin fyller snart ett år nu.. Tänk vad tiden går fort!!


***


Kram

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Men du...nu har jag misat nåt..har du fått hjärnskakning..stackars dej..det var inget idare...förstår att du känner dej sleten...vila och krya på dej..kram..PIA