måndag 29 november 2010

Kolla in...


...busungen!! Hon är så himla rolig just nu.. Hittar på alla möjliga hyss... Rätt som det var igår så hade hon tömt lådan på innehåll och satt sig i den!! :) Mycket skratt här på dagarna vill jag lova!

Idag har vi varit på bvc och fått spruta, inte så kul men det gick snabbt över som tur är..
Hon var 70cm lång och vägde 7585g så hon följer sin kurva som hon ska. Vi har fått tid till hörselvården nästa vecka så då ska vi dit och se om hon hör som hon ska.. Vi har inte märkt något iaf men det är bra att de har alla extra kontroller på henne, tycker jag.

***

Igår var jag nere på skyltsöndagen en sväng och köpte lite julklappar, det var så kallt så kallt. Det blåste verkligen in i märg och ben så jag sprang mest inne i affärerna.. Efter svängen på stan hade Lollo ordnat med adventsfika och det var så mysigt! Dessutom var brasan tänd när vi kom och det var inga fel! :)

Annars har jag mest städat under veckan som gått, inför marknaden så har huset kommit på efterkälken så jag har haft en del och gjort vill jag lova.. Inte färdig än men jag tar lite i taget, mycket roligare så...

***

Har lovat sambon att jag kommer ner 13,40 så nu är det bäst att kila! ;)


Ha det bra!


Kram

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Hej... ser att du har kul om dagarna, härligt med busungar..
Ja du .. nu sitter jag här med hostan än... tror aldrig den ger upp.. i morn måste jag jobba iallafall efter en vecka hemma.. får se om de får spader på min hosta folket runtomkring:)... ha de ..kram PIA