måndag 22 november 2010

Så var...





.. denna helgen slut och detsamma är jag.. Så trött, så trött och frusen... Det var riktigt kallt i år, kallare än föregående år.. men kul hade jag! :)
Inte ett inlägg under hela veckan så ni förstår att jag hade lite att stå i va? Tyckte att jag var så himla bra med men det blev sent i fredags kväll vill jag lova.. Somnade runt halv ett och vid kvart i fyra ville Alma upp och leka... Gissa om hennes mor var sugen på det.. Nej, skulle inte tro det.. Alma somnade om en timme senare och då var jag pigg som en mört så jag gick upp...

Det tog en liten stund för oss att packa upp allt i år men vi var allt klara innan 10.00 när marknaden började och det är ju det som är huvudsaken.
Efter jag varit på marknaden hela dagen så var det kalas för mamma som fyllde år i söndags, men eftersom jag var på julmarknaden så tog hon det på lördagen, det skulle bli så sent att ha kalaset på söndag. Kallskuret och potatissallad med olika grönsaker och frukter bjöds det på och det passade oss alla i smaken..

***



Jag tyckte inte att det var så mycket folk på lördagen men igår kom det mer (om man jämför med söndagarna annars) så det var en lyckat helg. Nu längtar jag bara till nästa mässa och det blir inte förräns nästa år så jag kommer att få längta ett tag! :)


***

Kram

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

hej och tack för denna gången:).. mern du vilka fina bilder du gjort..super..
och 13 skörper putsväck??? inte fatter jag nött??.. jag har inga iavart fall.. konstigt att det ble borte..

Nu får du ha de gött och på återseende.
Pia