måndag 8 november 2010


Ibland undrar jag på vart alla dagar försvinner... Jag menar, jag börjar snart jobba igen.. JOBBA? Vart tog detta dryga år vägen??? :) Men det ska bli riktigt kul att börja jobba igen, längtar tillbaka som bara den! :)

***

I fredags var jag på Björn Skifs i Karlstad på Löfbergslila arena, riktigt kul! Jag fick det i födelsdagspresent av Anna m familj.. Vi åkte direkt efter att hon slutat jobba i fredags och vi hann in i en affär.. Sen gick vi och åt mat på Napoli och helt plötsligt hade vi pratat bort nära två timmar så då var det dags att åka på konserten... Typiskt.. :) Jag skulle ju shoppa lite julklappar hade jag tänkt mig..

***

I lördags var vi på 97års kalas hos min mormor. Vilken ålder va? Åldern har börjat visa sig på henne nu men hon bor fortfarande hemma och klarar än så länge det mesta själv.. Hon hade bakat allt kaffebröd själv och det räcker inte med sju sorter om jag säger så....

***

Idag har jag varit hos familjen Allvin och lekt med Olof, Gustav och Alma.. Är helt slut! :) Ändå så var de inget bråkiga eller nått, super lättvindiga.. :) De var ändå bara tre.... Tur att jag har 1½ månad kvar innan jag ska börja jobba, måste nog försöka "träna" upp mig lite ;)

***


Kram

Inga kommentarer: