måndag 16 augusti 2010

Usch, har börjar på att vakna så där fruktansvärt tidigt nu och så klarar jag inte att somna om.. :( Så himla jobbigt för jag är så trött så trött... Ja, ja nog om det...

***

Under veckan som gått så har jag plockat kantareller, pysslat och grejat lite här hemma.. Sambon har jobbat em så jag hinner inte med så mycket då.. Men jag är ändå väldigt nöjd med veckan ändå.. Jag har hunnit fått saker gjort, Alma har varit nöjd och glad och jag har umgåtts med mina nära och kära... :)

***

Den här veckan så har det hänt så otroligt mycket med Alma, två tänder har ploppat upp (de första), hon har börjat försöka sätta sig upp från liggande (hon kan inte ens sitta bra än), hon ålar sig mycket mer framåt och får in en del krypsteg ibland.. Jag tycker det varit ganska lugnt i hennes utveckling ganska länge nu och helt plötsligt händer allt med en gång!

***

Ett 30-års kalas har jag hunnit med under helgen också, i Kristinehamn.. Ett kusinbarn till mig som blev så gammal ;) Inte länge kvar för mig nu med andra ord.. Jättegod smörgåstårta, kakor och födelsedagstårta bjöds det på så jag var mätt och belåten när jag åkte hem..:)

***

Igår var jag återigen på auktion eftersom alla saker från min ingifta morbrors syster inte kom med förra helgen..Å jag kom allt hem med några saker denna gången med... En låda med papperspåsar, en låda med olika figuriner på, en välkommen tavla, en låda med massor av sygrejer och en julbock tror jag det blev.. Mycket nöjd :)

***

2 kommentarer:

Carro sa...

Halloj!
Var ju ett tag sen jag skrev ngt här...Skoj att Alma försöker, d gör Viktor oxå o han blir oxå arg och börjar grina, hehe.
Men han tar en sak i taget.
Kram

Camilla sa...

Hej på sig!

Jag är allt inne och läser med jämna mellanrum så jag vet hur det är med er... =)

Undrar om du har möjlighet att göra ett kort till en "namnfest" nästa helg? Bara om du har lust och hinner, annars fixar jag nåt annat lite mindre fint. =)

Ta hand om er!

Kram!