tisdag 10 augusti 2010

Auktion...





I lådan var det...

En telefon hylla
En gammal bonad
8st muggar
En kärlhandduk och
ett scrapbookalbum


Hyllan och albumet kommer jag att ha användning av, resten får förhoppningsvis ett nytt hem... ;)

***

Var på en auktion i söndags igen.. Det var efter en ingift morbrors syster så vi var där hela dagen! Konstigt det där, jag har inte varit på en auktion på hela sommaren och nu har jag varit på två inom en vecka... Jag köpte mig två tavlor, en handdukshylla, en ljuslykta från Rörstrand en lampa och en vas. Så det kanske är tur att jag inte går på auktion så ofta, voi skulle inte få plats här hemma då...

***

Idag har jag varit i skogen och plockat svamp som jag just nu sitter och smaskar i mig... Det är så himla gott och när svampen är plockad, rensad och förvälld, då är jag mycket lycklig för att jag är ensam, än så länge, att äta den!! :)

***


Kram

Inga kommentarer: