fredag 27 augusti 2010

En stolt mamma presenterar...


...att Alma lyckats komma med på en kurva!! :) Inte många som är glada när deras barn ligger på -3 kurvan men det är vi!! :) Nu får vi hoppas att hon fortsätter uppåt med denna farten så kanske hon växer i kapp lite...

***

Tre dagar denna veckan har jag varit i Karlstad och två av dagarna var jag på ikea.. I måndags skulle sambon till Karlstad så då var jag där en sväng och i tisdags var jag där med Hanna och Stella.. Ni kanske undrar om man verkligen kan köpa nått två dagar i rad och det kan man.. Det är jag ett levande bevis för. :)

***

Funderar på och gå ut i skogen en sväng, vädret gör att lusten inte är så stor tyvärr, men jag ska försöka.. Jag har så himla svårt att gå ut själv... Det är det som är mitt stora problem...

***



Kram

2 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Underbart att hon växer :O)
Och, man kan handla på Ikea varje dag... Varje!

IVF karusell sa...

Härligt att lillskruttan växer! Hoppas ni alla mår bra!