måndag 23 augusti 2010

Himmel och pannkaka nu har det gått en hel vecka igen!! Vart tar tiden vägen?? Vet inte ens vad jag har gjort, så fort går det.. Tur att jag bloggar så att jag verkligen får stanna upp och tänka efter vad som händer..

***

Jag går omkring med en liten oro i mig nu som maler men jag vet inte riktigt vad det är som jag undrar på.. Någonting är det och jag hoppas att jag kommer på vad det är för det är först då jag kan ta itu med det och gå vidare..

***


Det händer så otroligt mycket med Alma just nu och det är så himla roligt! Hon börjar verkligen bli stor vår lilla tjej! :) Nu sitter hon för det mesta hela dagarna och leker med sakerna som hon har framför sig.. Krypa kan hon inte riktigt än men hon hasar sig på ett speciellt sätt framåt och fort går det!

***

Var på fest hos en granne i helgen och där bjöds det på hur mycket god mat som helst! Thai inspirerat och super gott! Jag åt och åt, sen var jag så mätt så mätt... Somnade pladask när jag kom hem för jag var så himla sleten, sen hade nog "saften" en viss inverkan också.. :)

***








2 kommentarer:

Morfen sa...

Javisst går tiden ruskigt fort och änmer så sedan man fick barn tycker jag. Kul med lite fest.. Haha, jag tål inte heller "saft" så bra heller längre - blir toktrött på en gång.
Kramkrma

Jeckan sa...

Åh så fint att se er så här! Minns när det var slangar och oro... Underbart!
//Jeckan