måndag 2 augusti 2010



Idag har jag och Anna haft en riktig heldag på vägen... Började i morse runt 10 och jag var hemma runt 20,30 nu ikväll.. Vi tog en loppisrunda runt fryken och vi hade det så mysigt! Men det tar allt längre tid än man tror och man blir allt väldigt sleten efter en sån dag... :)



Vi stannade även till på en konstgård där de hade jättemycket fint, tyvärr kan jag inte berätta vart det var för som sagt, vi bara åkte runt på de ställena som vi kom förbi...

Återkommer med fler bilder... Sidan krånglar med mig...

Vi stannade och åt vid Frykens pärla och det var så otroligt fint där... Om ni har vägarna förbi, åk dit!
Tyvärr så var det jätte mycket getingar där och när det kom tre styckna som surra runt oss så gick vi in istället... Tog inte lång tid så var de där med men vi fick oss iaf ett gott skratt.. Vi typ stod upp, åt och sprang iväg mellan tuggorna! Ingen matro där inte! ;)

***

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och slappa!

Vi hörs!



Kram

Inga kommentarer: