måndag 3 maj 2010

Som sagt, det bidde inget bad.. Men jag gick här hemma och trampade länge innan jag bestämde mig.. Tänkte att jag skulle åka till "ryssmyra" och sätta mig där och tänka på det men när jag kom ut genom dörren så var det verkligen iskallt! Så jag gick in och la mig på soffan istället! :)

***

Igår var vi på en konstrunda jag och mamma.. Så himla mysigt.. Värmlands hjärta heter den och är 1 gång/år. Jätte många trevliga konstnärer som man besöker och alla vackra ting! Ja, det kan ju bara bli bra.

***

Tänkte ringa fk och klaga på att jag inte fått några pengar, det var bara 310 st före mig i kö, så jag struntade i det.. Ringer senare istället..


***

Kram

2 kommentarer:

Morfen sa...

Huvaligen, bada redan? Näääe. Brrrr *s* Kram

Fru Rehn sa...

Du gjorde rätt i att strunta i badet!! Usch, jag hatar bada kallt, vilket har gjort att jag inte badat en enda gång i sjön på över 5 år!!!