fredag 26 augusti 2011

Kau

Ja, igår började förskolelyftet för mig... Så himla spännande!! Känner mig jätte upprymd och taggad och jag ser fram emot en höst som kommer innehålla både studier, lästid och jobb. Tankarna från igår väckte mig i morse för det börjar snurra i huvudet med en gång när man får lite inspiration från andra. Jättekul!
Igår blev det mest en info dag och idag ska vi få börja känna på lite mer hur det kommer att bli under hösten.

***

Dessutom börjar höstmarknaden närma sig med stormsteg så denna helgen kommer jag nog behöva organisera upp det, så jag vet hur jag ligger till och vad jag har för grejer.

***

Ikväll ska vi ha kräftskiva med sambons familj, kommer nog vara ganska sleten efter en heldag i Karlstad men det får vi hoppas alla har överseende med.
Å i morgon kväll ska jag ut och festa, kom på att jag inte varit ute på krogen på hela sommaren så nu är det verkligen dax!
Hmmm, hur många timmar har en helg egentligen??

***

Kram

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Men åå såå kul för dej.. visste inte att du mä gick samma som Lena:) kul för er.. vi höres..Pia

Ullan sa...

Har man kul så ôrker man:)
Hoppas du får en bra helg å ta ett glas för mej oxå när du ändå håller på.
Är "impad" av att du ska läsa när du har små barn.
Kram Ullan

Geta sa...

Är nästan lite avundsjuk på dig :) Det var såå kul att läsa och träffa andra kollegor. Det verkar ju också som att de har tagit till sig kritiken vi gav och förbättrat vissa delar. Ha en kul helg, vi ses nästa helg. Kram.