fredag 2 december 2011

Fredag...

...kväll, vilken härlig kväll! :) Hej alla glada! Har precis nattat Alma och då kom jag att tänka på min blogg igen, tiden går så det är bäst att göra ett inlägg. Idag har dagen fyllts med en massa plugg. Kursen lider mot sitt slut och då hopas det med uppgifter som ska in. Sen att man har vetat om allt från kursens början och bara lagt det framför sig behöver vi inte prata högt om.. ;) Jag skulle även börja skriva lite på ena uppgiften och vad tror ni händer? Jo, när väl jag är inne i ett riktigt pluggstim så vill inte datorn... Lite små irriterad blir man men då tänkte jag att det var tecknet för att avsluta pluggdagen, så jag hängde upp alla julgardinder jag hade kvar istället. Så idag känner jag mig riktigt nöjd....Vet ni förresten vad jag började dagen med? Jag var ute och sprang. Jag har aldrig i hela mitt liv börjat springa på hösten men det har jag gjort iår. En kompis som dragit med mig ut så nu är jag inne helt på att springa... Det har känts så otroligt bra så då kan man ju lika gärna fortsätta.

Nu börjar idol så nu väntar ostbågar och cola... Mums!

/Sara

Inga kommentarer: