tisdag 20 december 2011

Blev..

..påmind om min blogg idag så jag tänkte att det var dags att göra den lite "julfin".

Här hemma ser det för tillfället ut som ett bombnedslag men jag börjar ändå se ett slut på eländet. Eländet och eländet, jag älskar julen egentligen men jag tycker inte lika mycket om stressen som blir innan, den kan jag gärna vara utan.
Vet ni vad som hände förut? Skulle ta upp en tomte som låg på golvet, böjde mig ner ganska snabbt eftersom allt ska gå så fort som möjligt... Slog huvudet i vår kamin, som stått där i många herrans år, så fruktansvär hårt så jag trodde först att det sprack i pannan på mig... Inte alls kul.. Gick ut till sambon och bad om att få nått kallt på huvudet fort!!! Var vid detta tillfället extremt irriterad för det gjorde så ont och han fick ut för allt! Såklart att det var hans fel.. Vems annars?? :)

Om jag inte lägger ut något mer inlägg nu innan jul så önskar jag er en


Riktig God Jul

&

Gott Nytt År!

Stor kram!

1 kommentar:

Ullan sa...

Känner igen det där med att skylla
på "gubben". Vilket fint kort på Alma. Vad söt hon är. Hoppas du får varva ner snart och ha en GOD JUL!
Kram Ullan