måndag 24 januari 2011

Här...

...sitter en alldeles för trött mamma och skriver.. Alma har blivit sjuk igen och hon sover så himla oroligt, vilket gör att mamma inte kan sova.. Jag har varit vaken sen klockan 03,00 men vid 04,00 kände jag att det inte var någon idé att ligga kvar längre. Blir en lång dag idag med andra ord för efter jobbet så har vi Apt på jobbet så jag kommer inte hem förräns ikväll. Men huvudsaken är att Almas förkylning snabbt går över denna gången så hon inte blir sådär super dålig..

***

Under veckan har det mest gått i tv- tittande.. Skidor, handboll och hockey gillar jag och det har det varit en hel del, så jag är supernöjd! :)
Har faktiskt hunnit baka lite också, blåbärsrutor, bullar och semlor. Dessvärre hade jag inte någon grädde hemma så jag har inte hunnit ätit min första semla än, men det kommer!
Sen har det bara blivit såna där saker som man bara måste göra.. Diskat, tvättat, strukit gardiner och satt upp dem, ja ni vet.. Sånt där som jag iaf tycker är tråkigt.. Men fint i fönstren blev det och det är jag nöjd över..

***

Kram

1 kommentar:

Ullan sa...

Hejsan!
Fy vad det låter jobbigt. Men man orkar mer än man tror, när man har småbarn. Hoppas att hon blir bättre och att du får sova gott i natt.
Karm Ullan