måndag 10 januari 2011

Första....

..dagen på jobbet idag och det känns helt underbart! Så himla kul att vara tillbaka igen och få träffa alla! :) Känns bara konstigt att jag bara ska jobba två dagar i veckan men jag hoppas det blir mer eftersom jag kan gå in och jobba om någon är sjuk eller har semester..

***

Under veckan som gått har jag shoppat nya skidor- ÄNTLIGEN! Vet inte hur länge jag tjatat om att jag vill ha nya skidor och nu äntligen fick jag tummen ur och köpte mig ett par.. I morgon ska jag prova dem i Rackstad backen, tänkte jag. Ta ett kvällsåk efter jobbet, om jag nu orkar vill säga.. Kanske är helt slutkörd.. ;)

Dessutom passade vi på att köpa en ny barnstol till Alma nu också som hon kan ha ända tills hon blir "stor". Kändes som hon växte hur mycket som helst när vi bara bytte den!

***

I torsdags undrade Kristin om jag ville med på auktion och det kunde jag inte tacka nej till. Självklart så kom vi båda hem med massor av saker.. Så himla lurigt av dem att kasta med en massa saker som man egentligen inte vill ha, med saker man vill ha och så får man en massa saker som man måste göra sig av med.. Köpte iaf lite mer burkar, en gammal besticklåda i trä och några äggkoppar som jag tyckte var superfina!

***


Kram

1 kommentar:

Morfen sa...

Härligt att vara tbx på jobbet och i farten på ett annat sätt. Låter härligt med nya skidor! :) Kramkram