måndag 5 juli 2010


Under helgen har jag varit på hantverksmässa i Brunskog, så himla mysigt att gå och strosa lite! Jag köpte mig ett nyckelskåp och kaffekoppar från Kvarnevik Keramik, dessutom fick mamma köpa två kaffekoppar till som jag får i födelsedagspresent..

Sen har det gått i mest bad, bad och bad. Det har ju varit ett sånt underbart väder som vi har försökt tagit vara på, man vet aldrig hur länge det stannar... Alma har badat fötterna och benen och hon tyckte det var såå kul, hon skrattade som bara den :)

Annars flyter vi mest omkring på dagarna och får minsta möjliga gjort känns det som... Är super sugen att pyssla med nått men jag kommer inte på vad... Några tips?

Ha det så bra!


Kram

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej..Tips??..Nåt till hösten kanske:)..kort eller smycken eller??..Alltid finner di på något kul... Vad gött att ni har de bra och bara flyter runt..inte fel det är bara att gilla lägwet det...snart får du jobba och då blir det inte till att flyta runt...ha de gött..och så kanske vi ses till mässan om inte annat..den har jag skickat in till iallfall..
kram från varme stan..
Pia

Morfen sa...

Det låter som om ni puttrar runt och har sköna sommardagar. Håller med om att man vill passa på att bada nu för man vet aldrig om sommaren vänder. Har inget pysseltips direkt, men jag kan rekommendera Greeting Farm-stämplarna, enkla och roliga att färglägga och göra kort med. Kram!!

Fru Rehn sa...

Hej!
Låter gött att bara va.Ngt pyssel som går snabbt att göra i sommarvärmen är virkad disktrasa. Vill du ha mått samt förslag på garn så hör av dig!

Kram