onsdag 21 juli 2010

Det har varit ganska fullspäckade dagar denna helgen.. I Lördags var jag med på en loppis i Köla hela dagen, vi var på väg att strunta i att åka dit eftersom det skulle bli så dåligt väder, men på morgonen beslöt vi oss ändå för att åka dit. På vägen dit började det såklart att regna så vi tänkte att vi får väl åka dit och vända.. När vi kom dit visade det sig att de hade det inne! :) Så där tillbringade vi hela dagen och jag tror jag hade med mig mer saker hem än när jag åkte dit... :)
Kläder, vaser, tallrikar, en skål mm.....

I söndags tog vi det ganska lugnt på fm och sen på eftermiddagen åkte vi till Charlottenberg på shoppingcentret och handlade lite... Var ganska sleten efter lördagen så jag var inte på nått jätte shopping humör..

I måndags kväll hade några av oss grannar till Kicki anordnat en lite fest för henne eftersom hon fyllt 30år.. Vi åt å drack gott och klockan var närmare tre innan vi kom hem. Jätte trevligt var det iaf!

Igår var jag och Kristin ute på en lite konstrunda som nog blev mer en loppisrunda på slutet. Men vi var iaf i hamnen, klässbols linneväveri, tennsmide, älgå hembygdsgård, Tinas ting och Blå Lagårn och kikade och tänk vad mycket fint det finns! Fann allt en del roliga saker på loppisarna som vi var runt på också men tyvärr har en del loppisar börjat tagit ut en hel del på sina saker och det tycker jag är lite synd...




Kram

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Låter som om du har fullt upp i alla fall :O)