fredag 16 juli 2010

Shopping

Den här veckan har gått i shoppingens tecken! Sprungit på loppisar, varit på ikea och fått hem paket som jag beställt. Känner mig riktigt rik... på saker alltså... ;) Plånboken börjar tömmas...

Här kommer ett urval av alla grejerna jag köpt...


En gammal hink i plast, tyckte den var så himla fin så jag kunde inte låta bli den.. Får bli som prydnad i Almas rum..

Massa olika tyger som jag har en massa ideer för, nu ska jag bara bestämma mig för till vad...

En hylla som jag ska fixa till lite innan den kommer upp på väggen...


En gammal flaska
En tavla

En tavla till..
Ramen ska såklart tvättas men sen ska den upp på väggen.

Det har också kommit ett stort paket från panduro med massor av grejjer... Är på riktigt pyssel humör nu...

Ha det gött!

Kram

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Se där ja..jag hart intye varit på något loppis på jättelänge..börjar få lite loppislängtan nu..vet du om några?.. fina fynd ..söt hink..hyllan blir fin i ALMAS rum kanske.. ha de gött..Pia

Ullan sa...

Vad du hara fyndat. Köpte du tygerna på loppis oxå eller...
Hinken var jättesöt, ibland är plast fantastiskt.
Kram Ullan

Ullan sa...

Nej, det kom inte en enda droppe.
Det regnade däremot lite pengar:)
Ullan