tisdag 27 juli 2010






Nu har jag gjort i ordning hyllan som jag köpte på loppisen för någon vecka sen.. Jag behövde inte lägga ner så mycket tid till att få den som jag vill och det är ju bra! :)
Förra veckan var jag och mamma ute på en liten tripp till Norge när vi återigen besökte den otroligt mysiga affären Snoka, där vi år en underbart god äppelkaka med glass. Sen var vi även på Eidskog-lys och i Kongsvinger. På hemvägen stannade vi även till på Morokulien och på en loppis som ligger innan Åmotsfors. Å ja då, fann mig allt lite nya saker... :)

***

Just nu är jag inne i en riktig släktforskar period igen och det tar verkligen all min lediga tid som jag är hemma, måste försöka begränsa tiden till det lite men det är så himla roligt! Drömmer t.om om det på natten så jag känner mig mer trött efter att jag sovit i några timmar...

***



Kram

1 kommentar:

Karin sa...

Länge, länge sedan jag tittade in här hos dig. Inte mycket tid att scrappa och blogga nu i sommar. Så stor hon blivit din lilla tjej och så söt!