torsdag 25 februari 2010


Idag har vi varit ute på en skidfärd jag och Kicki.. Åkte på sjön en liten tur, här stannade vi och fikade och det var såklart det bästa på hela färden! :)
Får se hur jag mår i morgon, jag har inte åkt längdskidor på typ 15år så jag antar att en del muskler legat i vila en lååång stund...
I måndags skulle vi ha gjort halsundersökningen men det blev inget, läkaren var sjuk så nu måste vi vänta på en ny tid.. Hemsjukvården kom hit istället och nu hade Alma gått upp 90g och det ska vi vara nöjda med tycker dem så då får vi väl vara det! :)
Köpte en ny flaska till Alma i söndags när jag och Kristin var i chb och shoppade, första gången vi provade den så drack hon 31ml! Tyvärr var det mer eller mindre bara en gång... Hon kom på att det kom mat ur flaskan och då var det inget roligt längre..
Ha det!

Kram

2 kommentarer:

Morfen sa...

Vad härligt med längdskidor! Det är värsta bästa konditionen men jisses vilken träningsvärk man får i muskler man inte visste fanns. Vilken uuundebar bild på dig och bäbis du har lagt upp på headern!!
Skönt att hon går upp lite men stadigt nu. Kramar i massor och hoppas ni har en mysig schlagerkväll!

Anonym sa...

Jag klickade på bilden. En väldigt fin/skarp vinterbild. Skidåkning kanske kommer med åldern. Om något år kan du ta med dottern på en tur. Bra att ha övat innan. Hon kommer snart att åka ifrån dig. Paula