fredag 29 januari 2010

Det har hänt så himla mycket med Alma nu de sista dagarna! Hon har börjat att le mycket mer, hon lyfter huvudet, hon tycker det är superduper kul att ligga under babygymmet. Och det är så skönt att se att det går framåt..
Med maten är det däremot ingen framgång, jag hoppas så att jag snart kan säga att vi har dragit sonden men det verkar som om det nog kan ta tid... Till veckan ska vi träffa läkaren igen och då får vi se vad de tycker.. Tror nog att det blir någon mer utredning på henne, hon är ju trots allt 1,5 månad korrigerad tid nu...
Igår var jag och en kompis i chb och shoppade, jag handlade en tröja, gardiner och nya längdskidor.. Nu ska jag bara försöka komma ut och åka någon dag.. Känner mig själv så man vet aldrig.. Kanske inte blir något heller, men då har jag iaf längdskidor och kan använda dem något annat år! ;)
Nu ska jag gå ner till en sovande prinsessa så sambon får ka in till stan.
Ha det bra!!
Kram

3 kommentarer:

Pillargontanten sa...

Va kul att det går framåt :O)

IVF-Karusell sa...

Wow, vilken kämpe lilla Alma är! Att ändå komma ut så långt före man egentligen ska födas, häftigt att det fungerar. Men det egentliga BF-datumet var någongång i slutet av november alltså?
Hur sjutton gör ni med maten om hon inte är intresserad, låter inte så lätt..! :/

Känner du Madeleine Biberg förresten? Såg att hon följde din blogg.

♥-tack för att du tycker Maja är söt! Det är ju helt magiskt att få vara mamma, obeskrivligt!

Kram o trevlig helg!

♥ Pia... sa...

Hej på er...läste ett jättefint repotage om er i vf idag..sååå gulligt...kram..Pia