torsdag 21 januari 2010


Här kommer en bild på gumsan igen! Här har hon på sig kläder som hennes gammelmormor virkat, 96 år gammal.. Helt otrolig hon!
Här flyger dagarna fram.. Tycker knappt jag vaknat så ska vi lägga oss igen, inte vissta jag att det var så här att vara förälder men jag njuter i fulla drag! Detta med maten är fortfarande ett problem för gumman, nu sätter hon inte i halsen så ofta men hon äter inte ur flaska eller bröst för det... Men vi ger inte upp! Träna träna..
Såg på en dokumentär förra veckan om barn som är födda ör tidigt och jisses vad jag grinade, räckte med att höra ljudet från apparaterna så fick jag gåshud. Kände igen mig i precis allt och sen satt jag och kramade Alma hela kvällen för jag är så hmla glad att allt har gått bra!
Var på ögonundersökning igen också och nu fick vi tid om två veckor istället, det såg lite bättre ut men de kan fortfarande inte släppa henne.. Längtar tills det är över för detta med ögonundersökningar gillar hon inte! Hon blir så rasen!
Annars så håller jag på att rensa rensa rensa här hemma när hon sover och det inte är något bra på tv.. :) Ett skåp klart och det blev superbra, känns underbart.. Däremot har jag inte fårr bort granen än och det stör mig så in i norden. Varför gör jag det bara inte? Varje dag tänker jag på den och mår dåligt för att den är kvar men ändå står den kvar där när jag lägger mig på kvällen..
Typiskt mig..
Kram

5 kommentarer:

Morfen sa...

Vilka otroligt söta kläder och vad A är gullig, hon ser verkligen ut som en liten docka. Det är skönt att dagarna flyter på i skönt tempo även om det går lite för fort. :)
Tusen tack för awarden - sötis dej!!
Många kramar,
Anna

Pillargontanten sa...

Åh, en sån ljuvlig liten varelse, som jag förstår växt en hel del! Rund o go i käkarna :O)
Kram på er!

ÅsaF sa...

Ååååå så söt hon är!! Det är så mäktigt att få följa hennes utveckling och din berättelse! Jag träffar många i samma situation (fast lite senare i livet) i mitt jobb (audionom) och blir alltid lika imponerad och lycklig :-)
Kram Åsa

Stina sa...

Hej Sara! Tusen tack för ett otroligt fint brev. Det värmer! Vilka fina kläder på en fin liten tjej :) Hoppas att allt gick bra på avd 10 senast vi sågs. Jag hoppas vi ses snart igen, men under andra omständigheter. Jag hör av mig någon dag på telefon. Hälsa Kevin. Kram Stina

Anonym sa...

Ah vad hon ar sot!! Va skont att allt ar sa bra med er! Vi ar kvar i Sverige an sa lange. Inte bestamt alls nar vi ska tillbaka ner. Heidi har det for bra har :-). Vi har varit sjuka pa sistone. Heidi har varit forkyld sedan slutet av november.. suck. Nu ar hon nastan frisk sa gott som pa en liten ogoninfektion. Hoppas vi kan ses snart! Kram fran Sara