söndag 15 november 2009

När jag ser tillbaka på denna veckan som gått så kan jag med glädje säga att gumsan varit stabil.. :) Visst lite dippar har hon av och till men det är inte lika mycket och inte lika långdragna dippar längre.. Gissa om det känns underbart! Man har lyckats ladda om batterierna lite.

***

Dessutom har jag lyckats ta mig hem till mitt kära hus och sovit där en natt och det var också helt underbart! Hann inte med så mycket som jag velat men när jag kom tillbaka hit igår så kändes det som om jag varit borta från sjukhuset i en hel vecka typ.. Jätte konstigt! Men nu känner jag mig ialla fall mycket piggare igen så det var välbehövligt!

***

I torsdags vaknande jag med halsont så jag har inte varit hos Alma sen i onsdags och gissa om hon vuxit sen dess! Hon har gått upp 200g sen dess och idag väger hon nog 2200g, vad sägs om det? ;)

***

Ha det bra!

Kram

9 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej....å så härligt att"gumsan" växer så det knakar:)..och att dipparna blir mindre och mindre...hoppas att ni får en bra ny vecka nu..kram..Pia

Kicki S. sa...

Oj va stor hon blir. :)
Duktig flicka!
<3 Kraaam

Pillargontanten sa...

Växer och blir stor och satrk. min Tilda vägde 2.400 när hon föddes, så snart är hon stor som henne, som var fullgången (rökande mamma :(

Ha det gott, snart är ni hemma sak du se, spatserar runt med barnvagnen på stan och ser bara så där underbart lyckliga ut :O)

Anna sa...

Skönt att höra att allt går åt rätt håll! :) Kram till er båda

Geta sa...

Hon växer ju så det knakar, skönt att höra att det går åt rätt håll.
Kram.

Anonym sa...

Vad gött för er han hon växer och är stabilare. Snart får ni nog komma hem. Häng gärna med på babycafe på onsdagar då. Men det tar vi då.:-) Ha det så bra.
Kram Ida A

Anonym sa...

Åh va skönt att höra Sara! =) Kram Siri

Karin sa...

Så härligt att lilla tjejen växer så bra! Ta väl hand om er!

Mary sa...

Hejsan grannar. Vi vet hur ni har det, vi har varit där....
Tjejer är starka!
Kramar från oss alla i Mellstuga