måndag 7 mars 2011

Jag har verkligen insett något hemskt... Jag vet inte var vår kamera är!! Kom på det i helgen när jag och Alma skulle på maskeradkalas hos Klara... Jag trodde den var på det vanliga stället men icke... Hmm, känns olustigt måste jag erkänna...
Det har varit en fullspäckad helg, började i lördags med samlarmässa på parkhallen. Så himla mycket grejer!! Inte alla mässor som jag blir sugen på saker men denna gången var det verkligen hur mycket som helst som jag ville ha!! Dessvärre har de börjat ta ut otroligt mycket pengar för allting men några saker köpte jag allt ändå... Jag hoppas jag snart finner kameran så ska ni få se vad jag köpt...

Sen var det dags för maskeradkalaset.. Alma hade så himla kul! Till en början så var hon lite blyg och ville sitta i mitt knä men sen! :) Alma var med överallt och de stora tjejerna tog hand om henne och jag tror att de hade roligt dem med. :)
Det var såklart fika, lekar och godis också men Alma äter inte godis så hon fick en liten virkad figur i sin påse och hon älskar den! :) Hon har den med sig överallt och lite till just nu så det gäller att hålla ordning på den!

***

Igår ville farmor ha Alma hela dagen så sambon åkte in med henne på fm och sen hämtade vi henne inte förräns på kvällen. Hon hade haft det så kul hela dagen! Jag hade ju tänkt från början att jag skulle hinna med ditten och datten men det bidde inte riktigt så eftersom det visade sig vara väldigt mycket skidor så jag hamnade i soffan hela dagen! Men men vi skulle ju få ha vår egen tid och då får man ju göra vad man vill med den tiden..

***

Idag har jag varit på storkalas hos min kusin som fyller 50år. Tycker om att gå på kalas jag! Först och främst är det kul att träffa mina släktingar för det gör jag inte så ofta längre.. Sen är det så himla gott att äta smörgåstårta och för att inte prata om fikat... Mums!

***

Kram

1 kommentar:

Pillargontanten sa...

Måste bara lämna ett litet avtryck, är ju inte så bra på det...
Jag blir så glad varje gång jag öppnar din blogg och ser den underbara sommarbilden ;)

kram på er!