söndag 6 februari 2011

Denna...

...veckan håller på att avrundas och i morgon är det dags för en ny arbetsvecka! I fredags var jag och Kristin på en shoppingtur i Charlottenberg och det var hur mysigt som helst. Vi slutade tidigt båda två så då passade vi på att åka iväg bara vi två. När vi kom fram så visade det sig att jag glömt att ta med mig plånboken och dess innehåll men som tur var så fick jag låna pengar av Kristin... Tur att man känner varandra så väl.. :)

Detta gjorde inte att jag tappade lusten att handla som tur var, eller vad det nu är.. ;)

Jag köpte mig ett "skåp" på panduro som jag har gjort i ordning till Alma.


Här har jag samlat en del av dem minnessaker som jag har från det att hon föddes...

Centrera
Den första nappen, det första bandet hon hade runt benet (Inte stor omkrets vill jag lova), ett band som satt på de blommorna vi fick av svärmor med familj.

Här är det första fotavtrycket som togs den 8/10 och lappen som de skrev i Göteborg med all info..


De första blöjorna hon hade var så himla små.. Man fattar inte att hon varit så liten när man ser dem...
I lådan ligger hennes första elektroder, nästa storlek på blöjan och ett armband som jag hade på mig på sjukhuset..

Mina ögon var allt ganska blöta när jag satt med detta igår men jag är nöjd med att jag tog tag i det...

***

Kram

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej där borti skogen:).. vilket sött tittskåp...kul att du fixat ett sådant..ha de gött..kram..Pia

Morfen sa...

Vad sött det är!!

Unknown sa...

verkligen jättefint skåp. Inspirerande.