måndag 21 februari 2011

Alma..

.. har blivit sjuk igen och det känns verkligen kan jag lova... Himmel vad hon sover oroligt! Inatt trodde jag verkligen inte att jag skulle få sova något alls men då berättade sambon att klockan bara var 24:00, jag var verkligen överlycklig för det! När klockan ringde var det inte så himla farligt ändå.. Värre är det nu för nu är jag helt klubbad! ;)

Alma la sig i mitt knä förut och då fick jag se att hon fått tre tänder till! Man jämt skäms lite eftersom vi inte märkt det.. Men nu är det ju de där inne som kommer och de ser man inte lika väl som när de åtta främre tänderna kom.. Vi skyller på det.. :) Varför hon varit extra orolig på nätterna kan ju däremot ha med detta att göra, det förstår vi ju nu...

***

Inte hänt så otroligt mycket den senaste veckan.. Under helgen var vi hemma och Almas farmor och Claes var här på besök. I går hade jag tupperware party, så det har mest gått i det denna helgen.

***

Kram

Inga kommentarer: