måndag 25 oktober 2010

Måndag..


.. igen och en ny vecka har börjat. Denna vecka som jag har framför mig kommer att innehålla (som jag vet om nu);
Date med Marleen, hemlig "utflykt", bak, pyssel och massa med bus med Alma! Ser väl ut att bli en superbra vecka va? :)

***

Förra veckan innehöll en resa till Ullared med Anna och jag tror inte jag hämtat mig riktigt än från den resan! :) Allt gick bra men man blir ju så otroligt trött! Att jag bara sov typ 1 timme natten innan gjorde säkert inte saken bättre.. Köpte iaf massor av julklappar och faktiskt inte så mycket onödigt! En av de få gångerna i mitt liv som jag inte packat på mig massor av "bra att ha saker". Alla julklappar lyckades jag inte hitta men jag får vara nöjd med de som jag fann! Dessvärre så hann vi inte med allt så nästa gång vi åker få vi gå åt ett annat håll...

***

Sen har jag pysslat lite också, mest smycken nu som jag sitter med och det är så himla kul! Tänk vad allt går i perioder, jag har inte gjort en enda scrapsida sen Alma föddes! Lite tråkigt faktiskt men har man inte inspirationen för att scrappa så går det inte.. Men tillslut så brukar den komma smygande lusten så vi får hoppas att den snart gör det igen..

***

Kram

Inga kommentarer: