måndag 18 oktober 2010


Då så, dags för ny vecka igen och vi får hoppas att den blir lite bättre för Almas del än den förra... Alma råkade ut för en förkylning... :( Inte roligt alls, tätt i bröstet, feber, dålig aptit och väldans kinkig... Vi fick bricanyl utskrivet så det får hon nu och den behöver hon verkligen på morgon och kväll.. Nu är hon såklart nästan frisk, igår började hon äta för fullt igen men lite host och snuva är kvar.. Hoppas att det försvinner fort för nu är Arvid hemma och jag skulle väldigt gärna vilja träffa honom.. Dessvärre så brukar sånt sitta i ett tag men vi får hoppas på det bästa!

***

Om veckan började lite knackligt så blev den som bäst i fredags för då var tjejgänget på Mamma Mia i Karlstad på Löfbergs lila arena. Vilken kväll!! Jag har ju varit på den svenska föreställningen också så jag hade höga förväntningar och de uppfylldes med råge. Så himla bra och sen gjorde nog sällskapet sitt också. Kände mig så otroligt lycklig efter föreställningen och det har hållt i sig, jag vet inte riktigt vad som hände... :)

***

Igår var jag hos Kristin på Rabdido och köpte den här härliga tunikan/klänningen till Alma. Kunde bara inte låta bli...

***

Idag var vi på ettårs kontroll med Alma också.. Hon hade inte gått upp nått i vikt alls nu sen sist.. Beror säkert på att hon varit förkyld så vi får ha is i magen och så ska vi tillbaka och väga henne om en månad igen då hon även ska få sin sista vaccination mot barnsjukdomarna..

***

Kram

2 kommentarer:

Ullan sa...

Vad söt hon är, man blir glad av att se henne:) Tråkigt att hon varit sjuk. Skönt att hon är bättre. Kram Ullan

Pillargontanten sa...

Halloj!

Häng med på bloggträff?
http://pillargontanten.blogspot.com/2010/10/bloggtraff_23.html