tisdag 26 juli 2011

Har haft en Harry Potter vecka den senaste veckan. Kicki ville så himla gärna gå på den på bio och eftersom jag inte sett någon av filmerna innan så blev det några timmar framför tv:n.. Superbra var de iaf och innan söndagen kom var jag ett riktigt Harry Potter fan ;) På söndagen såg jag del 1 av Dödsrelikerna och på kvällen var det dags för del 2. För mig var det också invigning av vår upprustade biograf och det var så fint!! Fåtöljerna var så himla goa att sitta i.. Det var dessutom första gången för mig att kolla på 3D film och det var också en upplevelse. De dryga två timmarna gick jättesnabbt och för mig blev filmen godkänd.


***

Igår var vi på Gammelvala tillsammans med familjen Björkholtz, vi kom dit strax innan 15.00- till Emil i Lönneberga. Tyckte det var riktigt bra jag.. Alma var lite för liten men det visste vi innan. Hon tyckte mest det var kul när de sjöng. Sen gick vi och kollade runt lite på alla stationer, åt korv och tittade på alla djuren.. Vi avslutade kvällen med fika hemma hos Kristin och Mikael.. Supermysigt!


***

Annars har jag och Alma varit själva under veckan som gått. Sambon har varit på fiskeresa till Norge från onsdag till lördag eller själva och själva... Det var väl att ta i... Vi har allt förgyllt våra dagar med massor av saker egentligen...


***

Kram

2 kommentarer:

Ullan sa...

Hejsan!
Jag har heller inte sett någon H.P. film. Blir lite nyfiken, jag oxå. Hoppas det blir möe fisk, för du han väl äta fisk. Kram Ullan

Drullputta sa...

Ja, de är riktigt bra faktiskt! En fisk blev det men den var riktigt fin! Fisk kan jag äta men gör det alldeles för sällan, tyvärr... Kram