torsdag 15 april 2010


På fotokursen i tisdags var det dags att ta kort ute.. Det var såklart superkul och många bilder blev det!

Ser ni ugglan? Jag och mina ugglor, inget speciellt alls med den här bilden men ugglan som kikar ut ur barken är ju helt underbar! :)
Visst ser det härligt fridfullt ut?
En närbild som absolut inte är nått mästar kort men på nått sätt så blev den ganska härlig, tycker jag
Undrar om någon flyttat in än för iår.....

***

Var i Karlstad med Alma också i tisdags igen och bytte sond, tur var väl det för den var mer än förbrukad, det blev hel stopp i den på morgonen så jag fick absolut inte ner en enda liten mjölkskvätt i den..
Däremot var det inte någon höjdare att sätta en ny sond, slutade med att vi fick ta i samma näsborre som vi hade haft för det var stopp ner till magen med, så har det aldrig blivit förut så jag vet inte vad Alma gjorde...

Hon har börjat varit mer ledsen på kvällarna och nätterna nu igen också, ökade maten igen nu så får vi se om det är det som varit problemet.. Så himla svårt att veta! Detta är nog ett av de svåraste momenten tror jag.. Andra barn som äter flaska eller ammar, de slutar ju själv att äta när de är mätta.. I vårat fall så är det jag och sambon som måste bestämma när Alma är mätt, för hon har inga tydliga signaler som säger att det är nog med mat.. Självklart vill vi inte att hon ska behöva spy efter varje mål så lite fega med att ge henne för mycket mat är vi nog ibland, tyvärr..

***

Ha det!


Kram

1 kommentar:

Emma sa...

Vilka fina bilder du har tagit! Vad är det för fotokurs du går? Är så sugen på att gå en kurs men hittar inga :o(

Söt liten tjej du har!!